Szórólap nyomda – megérdemled a legjobb árakat!

Eljött az ideje annak, hogy valaki végre tényleg a piacon elérhető legjobb szórólap nyomda árakat adja Neked!

Vállalkozóként a marketingre szánt pénzed Te is kemény, fáradságos munkával kerested meg. Mindketten tudjuk, hogy nem engedheted meg magadnak, hogy akár egyetlen Forintot is kidobj belőle az ablakon.

Csak akkor lehetsz biztos abban, hogy a hirdetésre költött pénzed megtérül, ha megtalálod a leghatékonyabb hirdetési módszert, a legolcsóbb szórólap nyomda árakat, és 100%-ban meggyőződsz róla, hogy nincs a piacon jobb ajánlat.

Lehetséges ez?

Most elárulok egy titkot, ami a kulcs az olcsó nyomdai árakhoz, mégis a vállalkozók többségének egyáltalán eszébe sem jut.

Jó szórólap nyomda árakat kétféleképpen lehet elérni

1. erővel, 2. ésszel!

Szinte hihetelen, hogy a második módszerrel akár a nyomdaköltség 50%-a is megspórolható, mégis ez sokszor eszünkbe sem jut, amikor nekiállunk alkudozni.

De mit is jelent ez pontosan?

Erővel jobb árat elérni egyszerű, bár a jó eredmény nem garantált. Az ember nekiáll alkudozni, és addig nyomja lefelé az árakat, amíg bírja.

Ha még több erőt és izzadságot akar a dologba tenni, akkor kér még ajánlatot néhány másik helyről, esetleg húsztól is, és aztán megpróbálja ezekkel az ajánlatokkal még jobb árra kényszeríteni a nyomdákat.

Az eredmény?

Aki nem gyakoroltt, talán képes 5% engedményt elérni, míg aki ügyesebb vagy keményebb, akár 10%-ot is megspórolhat.

De ez nem tart sokáig. A nyomdák megtalálják a módját annak, hogy visszatornásszák az árat. Papírár-emelkedés, infláció… Biztosan hallottad már ezeket a szörnyű kifejezéseket, amik Számodra csak annyit jelentenek, hogy már megint többet kell fizetned a szórólap nyomdáért.

De ha nem erővel, akkor hogyan lehet ésszel alkudni?

A titok az, hogy nem alkudni kell. Mindenki a saját szakmájához ért a legjobban, és ezzel sajnos a nyomdászok sincsenek másként. Ha leállsz egy nyomdásszal alkudozni, ő egészen biztosan nem a Te érdekeidet fogja nézni.

Kiszámolja, mennyi a szórólap nyomdaköltsége, és ad Neked egy árat, amin még keres valamennyit. Ha Te mégis lefelé nyomod az árakat, akkor a nyomdász majd úgyis megtalálja a módját, hogy hogyan keressen mégis a munkán.

Soha nem lesz abban érdekelt, hogy megmutassa például Neked, hogyan tudsz fele annyi szórólappal is ugyanolyan eredményesen hirdetni. Olyan ez, mintha az áramszolgáltatótól várnád a megoldást arra, hogy hogyan legyen kisebb a villanyszámlád.

A szórólap nyomda költségének csökkentésére sokkal kifinomultabb és hatékonyabb módszerek vannak, mint csupán erőből minden alkalommal lenyomni az árat.

  • Sokszor ránézésre szinte ugyanolyan, de más technológiájú papírral akár 15-20% költség takarítható meg!
  • Ha a reklámozott termékhez vagy szolgáltatáshoz igazítod a papírminőséget, akkor nem csak a nyomdaköltséged csökkentheted, hanem akár több várálót is szerezhetsz!
  • Egyedi papírbeszerzéssel, több megrendelés egyszerre nyomtatásával 20-30%-os költségcsökkentés érhető el!
  • A terjesztési terület szakértő felülvizsgálatával, a felesleges gyűjtőládás mennyiségek elhagyásával akár fele nyomdaköltséggel is ugyanakkora megrendelést lehet generálni!
  • …és még több tucat megoldás van, amivel egy szakértő drasztikusan képes csökkenteni a szórólap nyomda árakat.

18 éve foglalkozunk szórólapok tervezésével, gyártásával és terjesztésével

Pontosan tudjuk, hogy mi működik a marketingnek ezen a területén, és mi nem. Számunkra nem fontos, hogy a nyomdagépeink folyamatosan pörögjenek, mert nincsenek nyomdagépeink. Mi nem foglalkozunk azzal, hogy a tavaly rossz áron felvásárolt papírkészleteket most rásózzuk valakire.

Mi abban tudunk segíteni, hogy a Te igényeit vállalkozóként felmérve megtaláljuk a leghatékonyabb szórólapot, és ehhez segítünk megkeresni Magyarország vagy akár a környező országok legkedvezőbb nyomdai árát. Neked veszítenivalód csak akkor van, ha nem kérsz most ajánlatot tőlünk!

1 Comment

  1. vitall.hu

    Nagyon érdekes cikk! Biztosan megosztom.

    Reply

Szólj hozzá te is!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Pinterest