Mit tud a szórólap?

A szórólap egy nagyon hatékony reklámeszköz, és ha hozzáértően, becsülettel alkalmazzák, akkor még az olyan, gyakran hangoztatott ellenérvek sem igazak rá, hogy pl. környezetszennyező.

De ma Magyarországon a szórólapos piac nem erről szól. Az átverés van a középpontban, ahol a 10 éve egyre csökkenő árak lehetetlenné teszik azt, hogy a megrendelőket tisztességesen kiszolgálják. Marad az átverés, a lehúzás. Ki jobban, ki kevésbé alkalmazza ezt. Van, aki tudja és beszél róla, van aki inkább becsukja a szemét, van aki nem is akarja tudni, hogy a drága reklámyagainak hány százaléka végzi terjesztés nélkül a kukában.

A Hírmadár csapatának küldetése

Szeretnénk rendet vinni ebbe a piacba. Szeretnénk a magyar kis- és középvállalkozók számára biztosítani annak lehetőségét, hogy hatékony, számukra is elérhető marketing eszközökkel cégüket nyereségessé tegyék és boldogok legyenek. Ezt a mai piaci helyzetben az alábbiakkal tudjuk elérni:

  • Szakmai segítséget, tanácsot, tippeket adunk bárkinek, aki vállalkozóként szórólap témában hozzánk fordul.
  • Segítünk megtervezni valóban hatékony, vásárlókat és profitot hozó szórólapokat.
  • Segítünk megtalálni azt a megoldást, amellyel a nyomdaköltség a lehető legalacsonyabbra szorítható úgy, hogy az akció sikere ne sérüljön.
  • Segítünk megtalálni azt a terjesztőt vagy azokat a terjesztőket, akik nem a lehúzásban gondolkodnak, és ha nem is a legolcsóbbak, de tisztességesen elvégzik a rájuk bízott munkát.
  • Segítünk mindezt leellenőrizni. Ha kell, felderítjük az elszórt lapokat, leellenőrizzük a terjesztést.

Amennyiben Te is vállalkozó vagy, javasoljuk, hogy olvasd el sorozatunkat, melyben megmutatjuk, hogyan lehet a szórólapokat valóban nyereséges reklámeszközként használni!

Szólj hozzá te is!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.