Az Európai Parlament által még 2007. július 11-én elfogadott jogszabály szerint 2012. december 31-étől minden EU-tagállamban, így Magyarországon is le kell bontani a még meglévő postai monopóliumot, és biztosítani kell a címre kézbesítésben a szabad versenyt. Jelenleg a nemzeti postai szolgáltatóknak az érintett tagállamokban még az 50 grammnál nem nehezebb levelek és levelezőlapok kézbesítésére van monopóliumuk, tájékoztatásképp egy 50 g-os küldemény kb. 10 db A4-es papírt jelent.
A címre kézbesítés egy félig szakmai kifejezés, azokra a küldemény kézbesítési formákra értjük, amikor a feladó konkrétan megjelöli a címzett nevét és címét a küldeményen, így személyesen hooá juttatjuk el a küldeményt. Tágabb értelemben címre kézbesítésnek számít akár a csomagfeladás, futárszolgálat, de a szakmában általában ezt a kifejezést a levelek, levelezőlapok, DM-levelek, előfizetéses újságok kézbesítésére használjuk.
A közelgő teljes liberalizáció és a már meglévő könnyítések izgalmas lehetősélgeket rejtenek magukban a magyar vállalkozások számára is. Habár a teljes verseny még messze van, aki élelmes, az már most is jelentősen tudja csökkenteni a címre kézbesítés kapcsán felmerülő költségeit.
Ez nem feltétlenül alternatív postai szolgáltató választását jelenti, hanem magában foglalja egyrészt önmagában a versenyeztetés lehetőségét, a marketing terv átgondolását és így a kiküldött küldemények számának, méretének racionalizálását. Ezen kívül nem feledkezhetünk meg a XXI. századi lehetőségekről, amikor is a papíralapú, postaládába kézbesített küldemény már nem az egyetlen megoldás marketing- vagy egyéb üzleti kommunikációra.
A4 nyomtatópapír mérete és vastagsága, vásárlási tippek. A4 nyomtatópapír vagy A4 nyomtató papír a helyes…
A3 nyomtatópapír mérete és vastagsága, vásárlási tippek. A3 nyomtatópapír vagy A3 nyomtató papír a helyes…
Ne dőlj be Te is annak a rossz szövegnek, hogy a szórólap tervezés csupán grafikusi…
Minden vállalkozás számára kulcsfontosságú az üzleti forgalom növelés, a profit. Mindannyian szebb jövőre, több bevételre…
Érezted már vállalkozóként, hogy nincs az a pénz, amit elkölthetnél a marketingre, hogy igazán hatékony…
Eljött az ideje annak, hogy valaki végre tényleg a piacon elérhető legjobb szórólap nyomda árakat…
Ezen a honlapon cookie-kat (sütiket) használunk.