Érezted már vállalkozóként, hogy nincs az a pénz, amit elkölthetnél a marketingre, hogy igazán hatékony legyen?
Nézted már irigykedve a multik TV-reklámkjait, katalógusnyi szórólapjait, és elgondolkoztál azon, hogy vajon miből telne Neked versenybe szállni velük?
Érezted már átverve magad, amikor a felkínált szuper reklám-lehetőség, lapzárta előtti hirdetés a helyi újságban, valamelyik internetes vagy nyomtatott cégkatalógusban nem hozott semmit? Vagy esetleg hibásan jelent meg?
A hatékony reklám nem csak a multik lehetősége. Neked is lehetőséged van rá, hogy úgy költsd el a reklámra szánt pénzed, hogy az valóban hatékony legyen, megtérüljön és még profitot is hozzon!
Ehhez nem kell mást tenned, mint megértened, hogy mitől hatékony reklám a Te hirdetésed. Ez pedig olyan egyszerű, mint az egyszeregy, mégis sokan elvesznek a részletekben, és nem foglalják össze ilyen közérthetően.
Ez az a három titok, ami a hatékony reklám eléréséhez kell. Semmi más. A többi már csak részletkérdés.
Konkrét ötleteket is adok, de előtte hadd fordítsam le a három fenti pontot a vállalkozók mindennapi életére. Az a reklám, ami ennek a három feltételnek megfelel, az biztosan hatékony reklám lesz. Aminél viszont akár egyik is hiányzik, ott gondolkodj el rajta, hogy meddig öntöd még a pénzed egy feneketlen zsákba!
Ha betartod ezt a három dolgot, ha betartatod mindenkivel, akinek a reklámért fizetsz – legyen az grafikus, marketing szakember, hirdetési felület stb. -, akkor biztos lehetsz abban, hogy hatékony reklám lesz az eredménye. És a ma megjelent hatékony reklám egyre több profitot fog hozni Neked, amiből holnap még többet tudsz majd költeni újabb és újabb hatékony és sikeres marketing akciókra.
A4 nyomtatópapír mérete és vastagsága, vásárlási tippek. A4 nyomtatópapír vagy A4 nyomtató papír a helyes…
A3 nyomtatópapír mérete és vastagsága, vásárlási tippek. A3 nyomtatópapír vagy A3 nyomtató papír a helyes…
Ne dőlj be Te is annak a rossz szövegnek, hogy a szórólap tervezés csupán grafikusi…
Minden vállalkozás számára kulcsfontosságú az üzleti forgalom növelés, a profit. Mindannyian szebb jövőre, több bevételre…
Eljött az ideje annak, hogy valaki végre tényleg a piacon elérhető legjobb szórólap nyomda árakat…
A szórólap egy nagyon hatékony reklámeszköz, és ha hozzáértően, becsülettel alkalmazzák, akkor még az olyan,…
Ezen a honlapon cookie-kat (sütiket) használunk.