Ne dőlj be Te is annak a rossz szövegnek, hogy a szórólap tervezés csupán grafikusi feladat!
A szórólap egy marketing eszköz, aminek egyetlen célja az, hogy számodra (a céged számára) vevőket és bevételt hozzon.
A szórólap nem arról szól, hogy szép legyen. A szórólap csak arról szól, hogy eladjon. És ennek a célnak egy okos vállalkozó a szépséget, vagy más, megfoghatatlan grafikai szempntokat is alárendeli.
A jó szórólap tehát nem olyan elvont dolgoktól jó, hogy szépen vannak benne elrendezve a képek, vagy hogy a háttér színe milyen mértékben harmonizál a szövegével.
A jó szórólap attól jó, ha elad. Forgalmat, bevételt, profitot generál Neked. Egyébként meg kidobható a kukába.
A szórólap tervezés alapvetően egy marketing feladat. Gyakran vállalkozóként vagy üzletvezetőként sokkal jobb szórólapot tudsz tervezni a saját cégednek, mint a grafikusok többsége.
Miért?
Mert Te ismered a vevőidet, tudod, hogy mi fontos nekik, mire van szükségük. Pontosan tudod, hogy mire jönnek be az üzletedbe és mire nem.
A szórólap tervezés során a grafikus csak ezután jöhet. Neki már csak azt kell a papírra varázsolnia, amit a makering szakember, vagy Te, a vállalkozó megálmodott. Neki el kell érnie, hogy a leghatékonyabb grafikai elemekkel tegye még figyelemfelkeltőbbé azt az akciót, ami akár önmagában, egy sima A5-ös fekete-fehér papíron is vásárlók tömegét vonzaná be az üzletbe.
Egyáltalán nem. Egy jól előkészített szórólap esetében még az is lehet, hogy a grafikusnak a végén kevesebbet fogsz kifizetni, egyszerűen azért, mert könnyebb dolga lesz és hamarabb el tudja készíteni az anyagot.
Arról nem is beszélve, hogy a jó szórólap akár kétszer-háromszor annyit is hozhat Neked, mint egy gyengén összerakott.
A profi szórólap tervezés nem arról szól, hogy Neked meg kellene találnod azt a garfikust, aki a legolcsóbb óradíjért feldobál valamit a monitorra. A profi szórólap tervezés arról szól, hogy létrehozunk egy olyan reklámeszközt, ami a rá költött kemény Forintoknál biztosan többet fog Számodra hozni.
Mert Te elsősorban vállalkozó, nem pedig balek vagy. A profi szórólap tervezéshez pedig nem csak a számítógéphez, de az eladáshoz is érteni kell.
A4 nyomtatópapír mérete és vastagsága, vásárlási tippek. A4 nyomtatópapír vagy A4 nyomtató papír a helyes…
A3 nyomtatópapír mérete és vastagsága, vásárlási tippek. A3 nyomtatópapír vagy A3 nyomtató papír a helyes…
Minden vállalkozás számára kulcsfontosságú az üzleti forgalom növelés, a profit. Mindannyian szebb jövőre, több bevételre…
Érezted már vállalkozóként, hogy nincs az a pénz, amit elkölthetnél a marketingre, hogy igazán hatékony…
Eljött az ideje annak, hogy valaki végre tényleg a piacon elérhető legjobb szórólap nyomda árakat…
A szórólap egy nagyon hatékony reklámeszköz, és ha hozzáértően, becsülettel alkalmazzák, akkor még az olyan,…
Ezen a honlapon cookie-kat (sütiket) használunk.