A szórólap egy nagyon hatékony reklámeszköz, és ha hozzáértően, becsülettel alkalmazzák, akkor még az olyan, gyakran hangoztatott ellenérvek sem igazak rá, hogy pl. környezetszennyező.
De ma Magyarországon a szórólapos piac nem erről szól. Az átverés van a középpontban, ahol a 10 éve egyre csökkenő árak lehetetlenné teszik azt, hogy a megrendelőket tisztességesen kiszolgálják. Marad az átverés, a lehúzás. Ki jobban, ki kevésbé alkalmazza ezt. Van, aki tudja és beszél róla, van aki inkább becsukja a szemét, van aki nem is akarja tudni, hogy a drága reklámyagainak hány százaléka végzi terjesztés nélkül a kukában.
Szeretnénk rendet vinni ebbe a piacba. Szeretnénk a magyar kis- és középvállalkozók számára biztosítani annak lehetőségét, hogy hatékony, számukra is elérhető marketing eszközökkel cégüket nyereségessé tegyék és boldogok legyenek. Ezt a mai piaci helyzetben az alábbiakkal tudjuk elérni:
Amennyiben Te is vállalkozó vagy, javasoljuk, hogy olvasd el sorozatunkat, melyben megmutatjuk, hogyan lehet a szórólapokat valóban nyereséges reklámeszközként használni!
A4 nyomtatópapír mérete és vastagsága, vásárlási tippek. A4 nyomtatópapír vagy A4 nyomtató papír a helyes…
A3 nyomtatópapír mérete és vastagsága, vásárlási tippek. A3 nyomtatópapír vagy A3 nyomtató papír a helyes…
Ne dőlj be Te is annak a rossz szövegnek, hogy a szórólap tervezés csupán grafikusi…
Minden vállalkozás számára kulcsfontosságú az üzleti forgalom növelés, a profit. Mindannyian szebb jövőre, több bevételre…
Érezted már vállalkozóként, hogy nincs az a pénz, amit elkölthetnél a marketingre, hogy igazán hatékony…
Eljött az ideje annak, hogy valaki végre tényleg a piacon elérhető legjobb szórólap nyomda árakat…
Ezen a honlapon cookie-kat (sütiket) használunk.