Minden vállalkozás számára kulcsfontosságú az üzleti forgalom növelés, a profit. Mindannyian szebb jövőre, több bevételre vágyunk. Elérhető ez a mai gazdasági körülmények között? Ha igen, hogyan?
Az üzleti forgalom növelés titka: a hatékony reklám
Talán ezzel még nem mondtunk újat. De mitől lesz egy reklám valóban hatékony? Attól ha jól mutat? Attól, ha más cég is használja?
Egyáltalán nem. Egy reklám csakis akkor hatékony, ha
- A vállalkozás számára megfizethető, és rendszeresen megfizethető.
- Pontosan mérhető, hogy a befektetett pénz milyen arányban térült meg, mit hozott vissza.
- Eléri a célt, amit a vállalkozó a marketing kampány előtt kitűzött. Ez általában üzleti forgalom növelés, profit növelés, termék bevezetése vagy készlettől megszabadulás.
És nincs másra szükség ahhoz, hogy a vállalkozása reklámjai valóban hatékonyak legyenek. Részletesebben a hatékony reklámról a linkre kattintva olvashatsz.
Hogyan lehetséges az üzleti forgalom növelés szórólapterjesztés segítségével?
A szórólapterjesztés, mint reklámeszköz mindenben megfelel a fenti három kitételnek.
- Megfizethető, hiszen akár már 20.000 Ft-ért eredményes, profitot hozó marketing akciót lehet vele csinálni.
- Pontosan mérhető, csak arra kell figyelni, hogy már a szórólap tervezésénél is számoljunk azzal, hogy mit szeretnénk mérni.
- Eléri a célt, mert a nem on-line marketing eszközök közül talán a szórólapokkal lehet a legpontosabban célozni.
Akkor miért nem szeretik annyian a szórólapokat, miért óvakodnak a vállalkozók a szórólapterjesztéstől?
A szórólapterjesztés olyan, mint a foci. Mindenki ért hozzá, csak a végén a meccsek nézhetetlenek. Szórólapot tervezni vagy terjeszteni mindenki tud, de persze az eredményre nincs garancia. Pedig ehhez is – mint mindenhez – lehet valóban, és nem csak egy korsó sör mellett érteni.
Megvan a titka annak, hogy milyen a jó szórólap, mit lehet és mit nem lehet vele eladni, kinek lehet és kinek nem lehet vele eladni. És persze az sem mellékes, hogy az embert átveri-e az, aki a sor végén a leglényegesebb munkát elvégzi, vagyis elviszi a drága pénzen kinyomtatott szórólapokat, hogy kiterjessze őket a postaládákba.
18 éve foglalkozunk szórólapterjesztéssel
Ismerjük a titkot. Tudjuk, mi kell ahhoz, hogy egy szórólap jól működjön, egy szórólap terjesztés hatékony legyen. Tudjuk, milyen grafikai tervezés, milyen papírminőség, milyen terjesztési terület kell ahhoz, hogy a szórólap terjesztés eredménye valóban forgalom növelés legyen, és ne kidobott pénz, vagy uram bocsá” kidobott szórólapok.
Neked is tudunk segíteni!
Add meg elérhetőséged, és 6 részes hírlevél-sorozatunkból Te is megtudhatod, mire kell egy vállalkozónak figyelnie, ha szórólappal szeretne forgalom növelést elérni!